منطقه منطبق با مشتری "ایران"
تسویه حساب
منطقه منطبق با مشتری "ایران"
برای پیگیری سفارشات خود و خرید عمده از طریق واتساپ به شماره 09179352033 اقدام نمایید
منطقه منطبق با مشتری "ایران"
بخشی از قوانین مهم سایت ریو کالا
با اطمینان جنس اصل بخریدتایید این قوانین توسط شما به منزله اطلاع کامل از روند ارسال تا دریافت میباشد پس لطفا با دقت مطالعه و بعد پرداخت انجام دهید
کاربر گرامی : در نظر داشته باشید هزینه ارسال کالا از استان فارس و هرمزگان کاملا متفاوت از سایر نقاط کشور است و خروج کالا خارجی شرایط سخت گیرانه ای دارد و نرخ تعرفه پستی فقط یک عدد است .
هدف ما ارسال به هر طریق نیست بلکه امنیت و سلامت کالا برای ما مهم تر است تا قیمت کمتر و بصورت نا امن و پر ریسک . اینکه سفارشات را تحویل پست استان فارس و هرمزگان یا هر نقطه دیگری خارج از استان دهیم به تصمیمات فروشگاه ریو کالا بستگی دارد و کاربر حق هیچ اعتراضی ندارد . لذا عزیزان اگر جای قول هزینه کمتر یا ارسال از داخل استان فارس و هرمزگان و غیره را میدهند لطفا اینجا ثبت سفارش نکنید . ما متعهد به بهترین نرخ و امن ترین روش ارسال هستیم.
ما در ریو کالا موظف به رعایت قوانین زیر هستیم :
پیامک کد پیگیری پستی سفارشات بعد از ثبت خرید، بر اساس اولویت خرید ها بعد از تست ، بسته بندی تحویل پست خواهد شد و روی شماره درج شده کاربر بصورت پیامک ارسال میگردد.
.بعد از پیامک کد 24 رقمی ، رهگیری سفارش فقط از طریق سامانه پست پیشتاز خواهد بود و هر گونه پیگیری کاربر بعد از کد رهگیری در مورد زمان تحویل یا تاخیر در زمان تحویل توسط پست از اختیارات فروشگاه خارج است .( زمان تحویل به مشتری بین 3 تا 7 روز یا بیشتر بعد از کد رهگیری 24 رقمی خواهد بود )
.فروشگاه ریو کالا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در مکان تعیین شده در سایت، تحویل دهد .
شرایط و وظایفی که خریدار محترم موظف به رعایت است:
.خریدار موظف است هنگام باز کردن کالا از کارتن پستی ، و تا زمان باز کردن کامل کالا از آن فیلم گرفته و در صورت خرابی کالا ، فیلم کالا را بدون تقطیع به فروشگاه ارسال کند . در صورت عدم فیلم برداری و مشخص نشدن محصول فروشگاه ، عواقب آن بر عهده خریدار است.
.هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بستهبندی سفارش است تا در صورت ایجاد نقص در بسته یا محتوای آن در اثر حمل یا هر نوع مغایرت، آن را در حضور همکار کالارسان یا مامور شرکت حمل و نقل به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید. مراتب حداکثر باید ظرف 24 ساعت به فروشگاه اطلاع داده شود تا ریوکالا بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد. در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری، متاسفانه ریوکالا مسئولیتی در قبال آن نمیپذیرد
در صورت وجود اشکال ، خریدار موظف است برای عودت ، کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کند و با بیمه حمل فقط به آدرس فروشگاه ریوکالا ارسال نماید ( در صورت ارسال روی آدرس ارسال شده روی بسته ها فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد ) . در صورت بستهبندی نامناسب، بیمه نبودن کالا و آسیب رسیدن به آن در حین حمل و یا کم بود یا تغییر ظاهر وسایل همراه کالا و کارتن و متعلقات ، مسئولیت آن بر عهده خریدار است.