پرونده, پرونده ویژه بازاریابی و فروش

یک مشتری خاص – پرونده ویژه بازاریابی نمایندگان بیمه

بازاریابی و فروش

در این پرونده قصد داریم به فروش و بازاریابی پیکسل جاکلیدی به بیمه ها و نیاز آنها بپردازیم.

یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی برای بیمه ها پیکسل جاکلیدی میباشد. دلیل این گزینه هم ارزانی برای نماینده بیمه و کاربردی برای مشتریان آنها میباشد.

هدف ما در این مقاله بازاریابی برای نمایندگان بیمه است و نه خود دفتر مرکزی.

اما چند سوال بوجود می آید:

  • چطور نمایندگان بیمه را پیدا کنیم؟
  • کدام نمایندگان مشتری ما هستند؟
  • چطور محصول خودرا به نماینده بیمه معرفی کنیم؟
  • چه قیمتی حساب کنیم؟

چطور نمایندگان بیمه را پیدا کنیم؟

در قدم اول میتوانید از وب سایت های بیمه، آدرس و مشخصات نماینده را پیدا کنید و با مراجعه حضوری و یا بازاریابی تلفنی با مخاطب خود صحبت کنید. درباره نمایندگان با توجه به درگیری های شغلی، پیشنهاد میشود حتما مراجعه حضوری داشته باشید.

گاهی اوقات نیز در دفاتر و سالنامه های تبلیغاتی آدرس و شماره تماس تمامی نمایندگان خودرا ثبت کرده اند و میتوانید از این راه هم استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم قبل از مراجعه حضوری تماس گرفته شود و ساعت مراجعه هماهنگ شود. با این روش به مشتری خود احترام گذاشته و ارزش می آفرینید.

افراد موفق غربی ارزش آفرینی را باعث جلب مشتری میدانند و دقیقا در همین موضوع نیز در روش اسلامی مطرح است و طبق آیه {من یتق الله له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب} یعنی اگر شما تقوا را رعایت کنید روزی شما میرسد. خوب حالا نمونه تقوا میشود اخلاق که اخلاق در اسلام یعنی کرامت انسانی حفظ شود. پس سعی کنید در همه کارهای خود کرامت انسان را حفظ کنید یا بقولی برای مشتری ارزش بیافرینید!

کدام نمایندگان مشتری ما هستند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اغلب نمایندگان مخاطب شما هستند. اما بعضی از نمایندگان با توجه به اینکه افرادی را جهت کارهای تبلیغاتی خود دارند و مطمئن هستند، زیاد به افراد دیگر بها نمیدهند و شما نباید از این موضوع ناراحت شوید.

سعی کنید همیشه یک مزیت ویژه داشته باشید. بقول شخصی که فرمود من در زندگی افراد موفق و کار آفرین نگاه کردم و دیدم نکته اشتراک آنها اینست که آنها دیدند بقیه چه میکنند و آنرا تکرار کردند و یک سعی بیشتر و یک ویژگی بالاتر اضافه کردند !

چطور محصول خودرا به نماینده بیمه معرفی کنیم؟

حتما هنگام بازاریابی حضوری یک کاتالوگ و چند طرح آماده داشته باشید و به مخاطب خود ایده بدهید. یا چند طرح آماده داشته باشید و به مخاطب این انتخاب را بدهید که بتواند آنرا شخصی سازی یا تغییر دهد.

این روش بشدت موثر است. گاهی شما ماشین خوبی دارید ولی نمیدانید که گاز چپ است یا راست؟! خوب این باعث میشود از ماشین زده شوید. و مثل تصویر پایین به بن بست بخورید!

اشتباه مهندسی!

اشتباه مهندسی!

سعی کنید حتما در روش های ارائه به مشتری نظر بدهید که چطور به مشتریان خود بدهند و یا به چه عنوان بدهند؟ با وسیله دیگر بدهند یا تک؟ به مشتریان خود تماس بگیرند یا فقط به مشتریان حال بدهند؟

نکته مهم: سعی کنید طرح هایی که برای نماینده آماده کرده اید ویژه تنها عید نباشد و بتواند از این محصول در طول سال استفاده بکند.

چه قیمتی حساب کنیم؟

قطعا نمایندگان مشتریان موقت شما نیستند! پس باید قیمتی منصفانه باشد .

دسته بندی کلی مشتریان بصورت زیر است:

  • کوتاه مدت پر سود
  • بلند مدت پر سود
  • کوتاه مدت کم سود
  • بلند مدت کم سود

معمولا نمایندگان جزو مشتریان بلند مدت با سود نسبتا خوب هستند.

 

نتیجه گیری:

نمایندگان بیمه مشتریان خوبی هستن اما بشرطی که ماهم ویژگی و قابلیت های خوبی داشته باشیم!

 

حتما سوالات خودرا در همین صفحه بپرسید تا پاسخ داده شود.

برای مشاهده دیگر پرونده ها به صفحه ی پرونده های بازاریابی و فروش مراجعه نمایید.

اگر سوالي درباره محصولات داريد از قسمت نظرات بپرسيد
تماس بگيريد يا محصولات را مشاهده کنيد.

 



بازدیدها: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *