با محصولاتتان چه میشه کرد؟, پیکسل, معرفی و توضیح محصول

روش های فروش پیکسل

روش فروش پیکسل

در این مقاله قصد داریم به شما بیان کنیم که چطور از طریق تولید پیکسل درآمد زایی کنید.

سطح مقاله: پ

مخاطب: افرادی که تازه مشغول به تولید شدند یا هنوز شروع نکرده اند.

اولین نکته ای که قبل از شروع باید بیان کرد این است که همزمان میتوان از همه روش های زیر استفاده کرد ولی قطعا اگر تمرکز بر روی یک روش بیشتر باشد بازده بهتری خواهید داشت.

در کل دو سبک آماده و سفارشی برای فروش پیکسل وجود دارد که هرکدام انواعی دارد.

طرح آماده: 

در این مدل فروش شما باید با استفاده از طرح های آماده، پیکسل های خودرا بفروش میرسانید. توانایی لازم برای این مدل فروش طراحی تصاویری است که  موردپسند عام باشند.

حال طرح های آماده را به چه صورت بفروش برسانیم؟

دو روش برای فروش طرح های آماده وجود دارد. روش اول با استفاده از فضای حقیقی و مجازیست و فروش بصورت تک و تعداد پایین میباشد. قیمت پیکسل ها نباید از نرخ پیکسل سفارشی بیشتر باشد تا مخاطب راحتر برای خرید ترغیب شود. توانایی لازم برای استفاده از این روش داشتن ایده های خلاقانه در طراحی و تبلیغات مناسب است.

روش دوم که خود نیازمند مقاله ای جداست ولی بصورت مختصر نکات مهم را بیان میکنیم. در این روش شما باید طرح های آماده را با کاور مناسب به فروشگاه هایی که قدرت فروش پیکسل آماده را دارند بفروش برسانید. این فروشگاه ها طرح های آماده شمارا بصورت یکجا خریداری مینمایند و به مخاطبین خود بفروش میرسانند. مغازه و فروشگاهی از قیبل: خرازی، پوشاک و . . .  میتواند هدف شما باشد.  توانایی لازم برای اجرای این روش، شناخت قوی از رقبا و توانایی بالا ارتباط گیری با صاحبان مغازه.

نکته مهم: قیمت تمام شده برای مدیر فروشگاه باید بسیار ارزان تمام شود تا قدرت خرید بالاتری داشته باشد.

صفحه ویژه همکاران پیکسل همکار هستید؟ صفحه ویژه هکاران پیکسل

طرح سفارشی:

در این روش شما تصاویری که از مشتری دریافت میکنید را چاپ و تولید میکنید. در این روش هم نکاتی مثل طرح های آماده که چه تعداد بفروشید وجود دارد. شما هستید که باید تعیین که سفارش حداقل یک میزانی مثل ۵ عدد یا بدون هیچ محدودیتی باشد. معمولا بعضی از مجموعه ها و کانون های تبلیغاتی یک محدودیتی قرار میدهند تا کارگر یا نیرو درگیر سفارش فقط بخاطر یک عدد نشود. در این روش معمولا اگر بصورت مجازی کار کنید نکاتی مثل هزینه پست وجود خواهد شد که باید مشتری را قانع یا بصورت حضوری کار کنید.

سخن آخر: سعی میکنیم در مقالات بعدی بصورت جزئی تر بیان کنیم که در هر روش یا فروش به صنف خاص مثل مدارس چطور عمل کنید.

اگر سوالي درباره محصولات داريد از قسمت نظرات بپرسيد
تماس بگيريد يا محصولات را مشاهده کنيد.

 



بازدیدها: 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *